איך למצוא כלים ברשת?

את הפוסט הזה בחרתי להקדיש לשאלה שאני נשאלת שוב ושוב: "איך את מוצאת את כל היישומים/כלים הטכנולוגיים האלה.."?
אז לא מדובר במעשי כשפים... הסוד הוא פשוט לחפש.
לאורך השנים נתקלתי באתרים רבים וטובים כגון: freetech4teachers, קפטן אינטרנט, פורטל מס"ע, אתר מכון דוידסון, פרויקט מאו"ר, merlot, education world, c4lpt, classroom20 ויש עוד המון מקורות שמהם אני שואבת ידע. ניתן גם לחפש באופן חופשי בגוגל, אך צריך לדעת כיצד לחפש טוב על מנת להגיע לתוצאות הרצויות.. המידע הבא יכול לסייע לכם בכך.
הרעיון הוא להתעדכן כל הזמן, באמצעות ניוזלטרים וRSSים בעיקר, וכמובן באמצעות רשתות חברתיות. אני משתדלת ללמוד בכל יום כלי טכנולוגי חדש, ולהתעדכן על חידושים ברשת. ישנם מדריכים רבים (טקסטואליים או קטעי וידאו) ואני ממליצה לבדוק, לנסות ולהתרשם בעצמכם מכל יישום שאתם מוצאים.אני ממליצה בחום לנבור ולנבור ברשת, ומבטיחה שתגיעו למקומות קסומים ומאתגרים. מאגר הכלים עצום, וכדאי לדעת אילו חידושים טכנולוגיים מזמנת לנו הרשת.

בצד שמאל של דף הבלוג שלי תוכלו למצוא רשימה ארוכה של כלים חינמיים (הרשמה ושימוש בחינם) שהפעילות בהם מתבצעת online (ללא הורדת תוכנות). חלקם מוגבלים בכמות השימוש לחשבון חינמי וחלקם חופשיים מכל מגבלה. אתם מוזמנים לגשש. מבטיחה להעביר בקרוב את כל היישומים שמצאתי לאתר מסודר עם מדריכים והסברים מתאימים לכל אחד מהיישומים...
ולסיום- המחשה של כמות הכלים העצומה ברשת. נראה אתכם מזהים את כולם...

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סליחה, איך מגיעים לאזור הלמידה?

רעיונות לסיכום מפגש למידה

בואו נמריא מה- Onboarding